WEBÁRUHÁZ ÉPÍTÉS
Ez egy privát oldal, amelyet csak a regisztrált felhasználók láthatnak.
1. Hét: Online vállalkozás ötlet és piackutatás
Az első héten lehetővé tesszük, hogy elindulhass az online vállalkozás felé. Kiválaszthatod milyen terméket szeretnél értékesíteni. Hogy végezhetsz piackutatást amivel megtudhatod, hogy mekkora igény a termékedre.
Milyen vállalkozást építsek?
Az első kérdés amit fel kell tenned magadnak.
1.- Szereted azt a tevékenységet örömmel foglalkoznál vele?
2.- Jó vagyok benne van benne elég tapasztalatom, hogy kiváló eredményeket érjek el vele?
3.- Anyagilag meg éri?
Mik a veszélyi?
1.- Ne szeress bele túlságosan még mielőtt bármiféle eredményt érnél el.
2.- Legyél körül tekintő és alázatos tanulj meg mindent az adott témáról engedd szabadon a fantáziád.
3.- Soha ne fektesd bele egyből az összes vagyonod tesztelj tudd meg van e rá igény a piacon.
Vállalkozási ötlet
Egészség ügyitermékek
fogfehérítő, digitális hőmérő, ízület szalagok, derék szalagok
Függőségi termékek
dohányzást leszoktató karkötő, energia ital
Divat termékek
órák, karkötők, nyakláncok, sapkák
Ajándék tárgyak
kaspó, bögre
Egyedi tárgyak
névre szóló plüss állat, kulcstartó
Barkács termékek
fúró, flex, fűrész
Angol tanár online
Affililiate marketing
Kedvenc állat
kutya gazdi termékek ( nyakörv nyaklánc... nyakörv karkötő... sál... )
Luxus termékek
cipő, ruhák, órák,
Kozmetikai termékek
bőr ápoló, szakáll növesztő
Pozícionálás
Határozz meg egy terméket és találd meg a hozzá illő célcsoportot.
Újra pozícionálás
Más értelmet adunk egy már meglévő terméknek.
pl:. egy háztartásban található lovat nem csak hobbi állatnak lehet értékesíteni hanem verseny lóként is el lehet adni ezáltal magasabb értéket képvisel.
Piackutatás
A piackutatás során az elsődleges és legfontosabb teendő meghatározni, hogy milyen problémára keressük a választ.
határozd meg a célcsoportod
tudd meg mekkora igény van a termékedre.
milyen áron lehet hozzá jutni. (meg éri forgalmazni)
Módszerek
A piackutatás módszerének megválasztása a kutatás céljának és a rendelkezésre álló erőforrásokminőségének és mennyiségének függvényében történik. A legkedveltebb módszerek a következők:
- személyes megkérdezés
- telefonos megkérdezés
- interjú
- postai megkérdezés
2. Hét: Online jelenlét felépítése
A második héten célja, hogy végig mennyünk azokon a folyamatokon ami az online megjelenést biztosítja és a jövőben nagy előnyt szerezzünk vele.
3. Hét: Webdizájn alapok
A harmadik hét célja, hogy a fő oldalunk első verzióját kialakítsuk. Ez a későbbiekben sokat fog alakulni tartalomban és megjelenésben.
JÓ DIZÁJN
ROSSZ DIZÁJN


4. Hét: Értékesítő és termékoldal
A negyedik héten az értékesítő felületeket fogjuk kezelni . Termék megjelenítést hozunk létre ami a későbbiekben meghatározó felület lesz az oldalunkon.
5. Hét: Beszerzés és számlázás
Az ötödik héten kiemelt figyelemmel megoldjuk a beszerzést és megtanuljuk működtetni a számlázásunk.
Beszerzés
- Nagykereskedéssel való együtt működés. ( Dropshipping )
- Indulásnál amazon.com wish.com ebay.com
- Nagy mennyiségben alibaba.com
6. Hét: Marketing
A hatodik héten megtanuljuk a terméked és az oldalad megismerését a vevőkkel. És megtanulhatod az eladási módszereket.
Eladási módszerek
Titokzatosság
Biztonság érzet
Tartozni valahova
Félelem érzet
15 napig ingyen szolgáltatás
Elhitetni, hogy van remény
Poénos eladás
Bérlés
Előfizetés
Élmény
Luxus
MLM módszer
Ne tedd mert
Vissza számolás
Csali ajánlat
Önbizalom keltés