WEBÁRUHÁZ ÉPÍTÉS 

Ez egy privát oldal, amelyet csak a regisztrált felhasználók láthatnak. 

1. Hét: Online vállalkozás ötlet és piackutatás

Az első héten lehetővé tesszük, hogy elindulhass az online vállalkozás felé. Kiválaszthatod milyen terméket szeretnél értékesíteni. Hogy végezhetsz piackutatást amivel megtudhatod, hogy mekkora igény a termékedre.

Milyen vállalkozást építsek?

Az első kérdés amit fel kell tenned magadnak.

1.- Szereted azt a tevékenységet örömmel foglalkoznál vele?

2.- Jó vagyok benne van benne elég tapasztalatom, hogy kiváló eredményeket érjek el vele?

3.- Anyagilag meg éri?

Mik a veszélyi?

1.- Ne szeress bele túlságosan még mielőtt bármiféle eredményt érnél el.

2.- Legyél körül tekintő és alázatos tanulj meg mindent az adott témáról engedd szabadon a fantáziád.

3.- Soha ne fektesd bele egyből az összes vagyonod tesztelj tudd meg van e rá igény a piacon.

Vállalkozási ötlet

Egészség ügyitermékek

fogfehérítő, digitális hőmérő, ízület szalagok, derék szalagok

Függőségi termékek

dohányzást leszoktató karkötő, energia ital

Divat termékek

órák, karkötők, nyakláncok, sapkák

Ajándék tárgyak

kaspó, bögre

Egyedi tárgyak 

névre szóló plüss állat, kulcstartó 

Barkács termékek

fúró, flex, fűrész

Angol tanár online

Affililiate marketing

Kedvenc állat 

kutya gazdi termékek ( nyakörv nyaklánc... nyakörv karkötő... sál... )

Luxus termékek

cipő, ruhák, órák, 

Kozmetikai termékek

bőr ápoló, szakáll növesztő

Pozícionálás

Határozz meg egy terméket és találd meg a hozzá illő célcsoportot. 

Újra pozícionálás

Más értelmet adunk egy már meglévő terméknek.

pl:. egy háztartásban található lovat nem csak hobbi állatnak lehet értékesíteni hanem verseny lóként is el lehet adni ezáltal magasabb értéket képvisel.

Piackutatás

A piackutatás során az elsődleges és legfontosabb teendő meghatározni, hogy milyen problémára keressük a választ.

határozd meg a célcsoportod

tudd meg mekkora igény van a termékedre.

milyen áron lehet hozzá jutni. (meg éri forgalmazni)


Módszerek

A piackutatás módszerének megválasztása a kutatás céljának és a rendelkezésre álló erőforrásokminőségének és mennyiségének függvényében történik. A legkedveltebb módszerek a következők:

  1. személyes megkérdezés
  2. telefonos megkérdezés
  3. interjú
  4. postai megkérdezés



2. Hét: Online jelenlét felépítése

A második héten célja, hogy végig mennyünk azokon a folyamatokon ami az online megjelenést biztosítja és a jövőben nagy előnyt szerezzünk vele.

3. Hét: Webdizájn alapok

A harmadik hét célja, hogy a fő oldalunk első verzióját kialakítsuk. Ez a későbbiekben sokat fog alakulni tartalomban és megjelenésben.

JÓ DIZÁJN

ROSSZ DIZÁJN

4. Hét: Értékesítő és termékoldal

A negyedik héten az értékesítő felületeket fogjuk kezelni . Termék megjelenítést hozunk létre ami a későbbiekben meghatározó felület lesz az oldalunkon. 

5. Hét: Beszerzés és számlázás

Az ötödik héten kiemelt figyelemmel megoldjuk a beszerzést és megtanuljuk működtetni a számlázásunk. 

Beszerzés

  1. Nagykereskedéssel való együtt működés. ( Dropshipping )
  2. Indulásnál amazon.com wish.com ebay.com
  3. Nagy mennyiségben alibaba.com

6. Hét: Marketing

A hatodik héten megtanuljuk a terméked és az oldalad megismerését a vevőkkel. És megtanulhatod az eladási módszereket. 

Eladási módszerek

Titokzatosság

Biztonság érzet

Tartozni valahova

Félelem érzet

15 napig ingyen szolgáltatás

Elhitetni, hogy van remény

Poénos eladás

Bérlés

Előfizetés

Élmény

Luxus

MLM módszer

Ne tedd mert

Vissza számolás

Csali ajánlat

Önbizalom keltés

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el